Extreme homemakeover 2
Nu är vardagsrummet klart, här ska ni nu få njuta av några inredningsbilder a´la Nordic light eller nåt sånt... Hoppas ni hajjar grejen med målade plankväggar bättre än mina svärföräldrar, som tycker att våra väggar ser ut som något från en ladugård.....fast å andra sidan har de vardagsrummet fullt med  broderade kopior av kända konstverk och hela vitrinen tokplottrad av rokokotanter i porslin som gungar eller som leker med knähundar.  


Lampan ska hängas upp i taket -jag veeet. Måste också tillägga att det inte är jag som parkerat Bobbycarsen, utan mina söner som till vardags gör så där. Parkeringsfetischister alltså.


Så, nu hänger den på sin plats, okej?


Ni kanske undrar hur det såg ut innan? Hmmmm....tänk er en strukturtapet från 1986.
Det är allt jag har att säga.

Kommentarer

A-K:

Japp, jag fattar grejen med plankväggarna. Fint! Skall skala en vägg här också och måla vitt och svärfar såg ut som om jag moonat honom eller så. Men DE har Ikoner, plastblommor, nytillverkade "rokokoprylar" och en sådan där jättesäng i plast med inbyggd klockradio och speglar och sånt...

2008-11-04 @ 00:48:51
Marie:

Wow - jättesnyggt !

Jag förstår kommentarerna - min kära mor kan för sitt liv inte förstå att vi vill ha vitt, vitt och vitt och inte minst hur vi kunde tillverka helt släta köksluckor utan minsta lilla urfrästa spår..... för att inte tala om våra gardinlösa fönster !!!!

2008-11-04 @ 08:13:51
Petra:

Jättesnyggt och fräscht med den vita plankväggen! Blir inspirerad här. =)

2008-11-04 @ 11:22:32

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.