Min lättlurade älskling
Vi ligger i soffan och kollar på nyheterna, Mannen och jag.
De pratar något om att Ryssland vill inkräkta i någon liten stat, typ Sydossetien?
En rysk minister säger något som inte verkar stämma överens med vad som verkligen händer.

Jag: -Du vet väl vad det står i Bibeln?
Han: -Nej vadå?
Jag: -Att det är lättare att hitta en tandläkarutbildad räv än en ryss som talar sanning.
Han (överaskad och lätt imponerad): - NÄHÄÄ?!? Gör det?!?

Jag börjar oroa mig över att det kanske inte bara är känseln som är avdomnad......stackarn.

Kommentarer

Anonym:

ASG! Fan vad elak du är, hahahaha! Jag hade antagligen svarat precis som din man, men det betyder inte nödvändigtvis att man verkligen tror det man hör. Man är bara lite artig. ;D

2008-11-24 @ 21:17:59
Äjj-Käjj:

Bra där! Man måste ju håna dem så de lär sig någon gång!

2008-11-25 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.