Extreme homemakeover
Vi har bytt ut allt i sovrummet.
Från vit countrystyle säng (knarrig), ljuva rosor på väggarna och byrå a´ la "passar inte in nånstans" till modernt kantigt utan lull-lull och krusidull. Allt i kantig ek, Ikeas ljuvliga serie Malm. På väggen har jag rivit ner alla tavlor och klistrat upp snirkliga men spartanska blommönster i bronsglimmer. Nu hade jag inte tålamodet att rengöra väggen innan och sedan har ju någon full bonde tapetserat på ojämn vägg för flera år sedan så blommorna ville absolut inte fastna. Alltså har jag klistrat upp dem med hjälp av barnens limstift. Det blev inget vidare, för limmet har kletat fast på blommornas bronsyta också, men när det är kväll syns det inte, och det är ju då man går och lägger sig.
Jag är på det hela mycket nöjd och det känns som jag är på hotell när det är sovdags och det är ju bra?
              
FÖRE                                                 EFTER

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.