Dagens ungdom -vår framtid!
Det här är på riktigt.

Den här tjejen ligger högt på blogglistorna. Vi får hoppas att de som går in och läser gör det för att få sig ett gott skratt. Jag har fått Filippa och Matilda att lova att aldrig bli så här, och det gjorde de. Jag skulle "få strypa dem annars", och det känns ju tryggt.





Nu tänkte jag göra ett experiment: Hur skulle jag låta om jag var hon eller hur kommer hon att bli som vuxen?


Jag ber er som inte klarar av pinsamheter att titta bort eller att kolla in någon annan blogg för det här är värre än när jag sjöng "I'm moving on" med Yodaröst.



Jorå-så-att....

Kommentarer

Gystave:

HAHAHAHA!!! Har du gett HENNE ditt lösen t bloggen??

Hon måste ju göra en parodi på dig ju. Fast hon har bommat hårfärgen. Skicka henne till din berömda frisör.



Fast, tur du har lösen för annars,,, 297 kommentarer att läsa (?) varje dag... Men, hon hennes svar på frågan "Tycker du själv att dina video bloggar är bra?" är "Lätt de är!! bäst i världen liksom tjänar ju fan pengar på det och allt!!"

Kanske vore nåt? Dina video bloggar (obs. Sär skrivning har du oxå bommat) är ju hotta. Hahaha!!

2009-08-19 @ 18:00:33
Kerstin:

Jag DÖÖÖÖR! Faen, pinka ju nästan brallan, ju! Du har valt fel yrke, FEEEEEL!! Åhh...magen min....

2009-08-19 @ 20:28:51
Äjj-Käjj:

Du är helt efterbliven Furman! ( I like )

2009-08-19 @ 21:53:26
fröken Elin:

Hur kul som helst!!!!! Gud så rolig du är!

2009-08-19 @ 23:07:36
Jenny"på macken":

Roligaste på länge!!! Skrattar fortf!!!

2009-08-19 @ 23:09:37
Tigerlilja:

Men du har alldeles för många ord, hennes små konstiga pip var helt märkliga. Jag uppfattade bara en sak, hon tyckte synd om dom som hade finnar. Du sa ju jättemycket. Det får du slipa på. Annars var det bra fnissar högt

2009-08-20 @ 16:14:41
marcela:

Du platsar i bratz-filmen som Paulina tittar på här hemma...de låter ungefär så där fast pratar bara om kläder och smink...du kan tänka dig hur hon ska låta i tonåren, värre än du om det går,hahaha.

2009-08-21 @ 08:45:49
Ting:

Hahaha!

Men alltså.

Är den tjejen på riktigt?

Eller gör hon sig bara?

Hoppas fan det.

2009-08-21 @ 18:46:59
magda:

Underbart!!! Du är bäst!



//Magda

2009-08-21 @ 20:18:17
fru furman:

Jag tackar er alla för att ni har överseende med mina pinsamma sidor, såhär två dagar efter fattar jag inte varför jag tyckte det var så kul att härma henne?

2009-08-21 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.