Fortfarande ingen Äjj-Käjj!?!
Fortfarande har Äjj-Käjj inte dykt upp. Jag börjar undra om det är någon konstig göteborgstradition, att säga att man kommer, och sedan inte göra det? Vi har letat i området, i diken osv. efter ett sjusitsigt franskt åk, men inget sett. Lite sur blir man. .......

Jaja, jag fyller ut dagens inlägg med en gammal bild från förra året på mig och en kvinna jag hjälpte som hamnat i sjönöd. Hon var från Afganistan med sommarburka, sa hon? Ja, ja, evigt tacksam för min räddning var hon i allafall.


Kommentarer

fröken Elin:

Var kom hon i sjönöd, i poolen? I alla fall verkar du och afganskan haft jäkligt kul. Jag är inte ett skit avundsjuk, inte alls, vem vill dricka vin med nya vänner när man kan städa ett magasin och få lungorna fulla av spannmålsdamm från 1800-talet? Jag ska ta mig själv och dra till antikrundan.

2009-08-15 @ 22:52:55
Magda:

Vad fina ni är!



Glöm inte att leta lämplig bonde till kommandomamman inför oktoberträffen! Och Äjj-Käjj glöm inte att FOTA!

2009-08-15 @ 23:09:06
Tigerlilja:

Är det rätt vecka??

2009-08-16 @ 09:11:49

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.