Ja sannerligen, livet är faktiskt riktigt nice!
Världens bästa barnvakt kom förbi med en hink nykokta kräftor. Han är himla bra, den där barnvakten.





Jag vill bara berätta att jag inte glufsar i mig mer kräftor än Mannen (för det ser ut så på bilden - där jag förövrigt dum-ler tackvare Hallands Fläder), utan det är så att han ger mig sina huvuden, eftersom han bara "invandrar-äter" på sina kräftor.

Klor och stjärt, nåt mer vågar han inte trycka i sig. (Men oidentifierbara skink och korvbitar från tyska ledsna grisar a'la Lidl slinker gladeligen ner, likaså tuppastej(?) med arabisk text från Willys.)

Kommentarer

Marie:

Att bara äta klor och stjärt är inte att äta kräftor!

Det som ska bli kvar på fatet är skal, tarmen och den lilla äckliga påsen i huvudet. Å andra sidan så får jag alltid mycket färre kräftor på kalasen pga det, alla andra roffar åt sig kräfta efter kräfta och äter klor och stjärt!

2009-08-08 @ 09:42:26
Fröken Elin:

Så mysigt ni har det! Du lyckas alltid få gratis kräftor du!

2009-08-08 @ 12:38:58
Markattan:

Jag vill också ha kräftor, få dem hemlevererade av någon snäll människa. Du är allt en lyckans ost. Har jag sagt det förut tro?



Markattan, ibland lite grön

2009-08-08 @ 19:23:15
fru furman:

Ja jag lyckas få kräftor ibland jag, och ett tips är att få alla i din omgivning att veta hur tokig man är i det, så de till slut förknippar dig med dessa. Då ökar chansen så att säga.

2009-08-08 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.