Jo du Pernilla, det här är bara du som tycker är kul!
Det här är bara till dej. Och din man då.


Vi sitter och käkar och eftersom jag har en invandrarman så ställs det inte fram mjölk VARJE dag till middagen utan läsk ibland. Usch jag skäms, men det är såna där öststatsfasoner som jag inte fått bukt på ännu. När jag var barn (i Sverige) så fick man läsk en gång om året och det var när man fyllde, och så must till jul. Mannen drack läsk eller saft till maten ...... och mjölk...det fick han när han ammades som bebis liksom.

Nåja, Matilda kollar noga på Pepsiflaskan och konstaterar efter en stund att "han på flaskan ser ju ut precis som han på turisthotellet". Och visst är han lite lik din man?




Är han släkt med Freddie Ljungberg?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.