Självupptagen? Japp, inte smickrande alls.


Jag är totalt självupptagen av min nya frisyr. Nu övergår jag till att bara skriva om dagens outfit, smink och skönhetsprodukter.

Nej, det ska jag förstås inte, men jag undrar vad ni tycker.....ska jag färga håret?:
 
1. mörkare rött
2. inte alls (det är ju så himla inne att ha lejonorange)
3. brunt
4. svart
5. blondera det
6. engelsk-punkare-grönt
7. knallrosa
8. kakmonsterblått

Imorgon eller senare lovar jag att skriva något intelligent.

Typ om när jag högt och tydligt ropade till Mannen "Ring innan du kommer hem så jag hinner tvätta musen".... och ett helt gäng med kyrkogårdsbesökare stod bakom vårt buskage och förskräckt tittade på mig.

Kommentarer

Magda:

Jag röstar tvåan. Behåll din naturliga färg- den är snygg!!

2009-08-26 @ 16:16:22
fröken Elin:

Nr åtta. Det skulle vara en frisk fläkt tycker jag. Och jag vill höra om kyrkogårdsbesökarna! Men ta det försiktigt, jag har hosta och får inte skratta så jag kvävs.

2009-08-26 @ 17:20:37
Den hemska tvillingen:

Nåt fel på greddiskärt? Det tycker jag skulle klä fru furman alldeles kolossalt. Och jag har ingen hosta så jag kan skratta hur mycket som helst...inga försiktigheter...kör på bara.

2009-08-26 @ 17:27:06
Gustaf:

Röstar 2. Den passar med grymt glasisarna, och känns bra en bit in på hösten, lite eftersommar sådär.

Sen på 1. Den där mörkare du haft förut.

Blondera funkar på våren.

/Modeexperten. Not.

2009-08-26 @ 17:34:59
Fiffi:

Jag röstar på tokblont eller knallrött.

Du är fin i frillan :D

2009-08-26 @ 21:25:16
MiaN:

Röstar på att du behåller färgen du redan har...

Frisyren är sååå fin,behövs ingen extra piff.

2009-08-26 @ 21:39:52
Äjj-Käjj:

Galet blont eller din riktiga hårfärg. Du är fantastiskt snygg!

2009-08-26 @ 22:45:01
Ting:

Den färgen du har nu eller mörkrött.

Snyggt vilket som!

2009-08-27 @ 22:06:34
Sus:

Haha! Du är ju knäpp. Så pass att Ting tycker att jag ska läsa dig.

Så då gör jag det då =)

2009-08-27 @ 22:08:16

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.