Om man ändå fick ha lite resfeber...

Just nu finns det de som sitter på ett flyg till Indien, eller som kliver in på Arlanda för att dra på en trivsam resa till Barcelona.

Såna som packar för att de ska åka bort på äventyr. Någon kanske precis packat upp sin väska på hotellet "The evil duck" i Dublin.

Själv sitter jag i min hårda soffa i Heda och längtar efter så mycket att jag inte vet var jag ska börja.

Det är tur jag har chokladglass i frysen, sån där med marsmallows i.

Det är alltid något.




Kommentarer

Tigerlilja:

Men du var ju nyss på bussresa...

2009-09-01 @ 19:28:55
marcela:

japp, nu bär det av till Rhodos. Vi ses när vi kommer hem. kram

2009-09-01 @ 21:56:41

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.