6-12 timmar?
Om jag ignorerar inbjudan  "jag har världens finaste barn"....på Facebook.....betyder det väl inte att jag inte tycker att jag har världens finaste barn?

Nej! Phuuuu! Jag blev lite orolig där, det är klart att det inte gör!

Nu ska jag åka till Malmö med konfirmanderna. Det ska nog gå bra. Mmmm, jo men jag är inte orolig. Inte alls, det här ska gå så bra så. Det är ingen fara. Vad kan hända liksom? Det brukar gå så fint och vi har en bra stämning tillsammans. Jo rå så att......det är bara lite oroande att inte mina två laxertabletter börjat verka än. Det stod 6-12 timmar.....det har gått 13 nu. Med skräckblandad förtjusning sitter jag här och undrar vart det där bekanta knipsnurret i magen är som sätter in två sekunder innan helvetet rasar. Det vill man inte ska infinna sig på bussen. Eller på nån sunkig OKQ8-mack i Ljungby där  det står tre polacker som otåligt drar i dörrhandtaget. Ihhhh. Jo men nu, nu kommer det tror jag! Hej då så länge!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.