Från oreda till reda.
Nu har vi kommit hem med alla barn. Vi är återigen fulltaliga och det känns bra. All tvätt ligger i maskinen och ungarnas leksaker har flyttats ur väskorna till sina rätta platser, det är städat och clean. Back to the world of order. Alles in ordnung. Vi är vuxna igen. Så vuxna att jag höll på att skrämma livet ur Mannen, eller vad säger ni om det här?!?


"-Ä'ru inte riktigt klok, medicinbricka?!? Vi är väl inte pensionärer än"?!?

Jag som bara ville få ordning på alla våra medicamenter ...suck!

Kommentarer

Äjj-Käjjj:

Du får ju skaffa en sådan där doserare med ett fack för varje dag också. DET är ordning, det! :-)

2009-02-22 @ 17:40:29
kicki:

det är inte lätt..

2009-02-22 @ 18:49:12
Gustaf:

Pangschissar har sällan snygga brickor till pillren tror jag, han kan va lugn :-p

2009-02-22 @ 18:54:39
Flygvärdinnan:

Ålder är bara en siffra på ett papper, har jag hört. Ni kanske är gamla IRL.

2009-02-22 @ 20:15:26
fröken Elin:

Hemma hos oss har medicinerna de senaste veckorna fått samsas med apelsinerna i fruktskålen, en och annan vitlök har även gömt sig i botten. Det kanske är det man behöver för att hålla sig frisk?

2009-02-22 @ 22:06:19
fru furman:

Ja men det var ju så vi hade det också, all medicin låg i fruktskålen eller vid radion i köket....så jag ville samla i hop det lite tänkte jag.....suck...men ÄJJ-KÄJJJ: dosett tänker vi inte börja med än!!!!

2009-02-23 @ 09:00:06

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.