Fredagsmys.
Mina barn fredagsmyser framför den där hysteriska programledaren i A-Amigo A-A-Amigo. Det innebär att man hoppar i soffan och dampar sig i största allmänhet, ett plus är förstås om man knuffar ner ett syskon ner på golvet. För att få ytterligare fart på fredagsmyset har vi föräldrar matat dem med sockermunkar. På tre nanosekundrar har de moffat i sig SJU stycken. Resultatet är fenomenalt enerverande. I deras vener pumpar nu blodet med samma sockerhalt som sirap. Man längtar sig bort till jobbets verksamhetsberättelser och styrelsemötesprotokoll. Fredagsmys suger för tillfället.


Fyra miffon som inte kan sitta stilla.

Kommentarer

Äjj-Käjjj:

Hahaha! Än så länge har mina ungar imte en aning om vad det är för dag, så fredags"myset" kan vi skippa här.

Jag myser när de lagt sig i stället. Och då springer jag INTE runt!

2009-02-27 @ 20:14:21
Flygvärdinnan:

"dampar sig"... Du är så jävla rolig!! Ge dem 4 popcorn var istället. Det är som att kasta pärlor åt svin att ge barn godsaker som munkar och sånt.

2009-02-27 @ 21:41:48

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.