Tack!

Jag tror att jag är förälskad i en dam på en församlingsexpedition i Malmö. Jag ringer för att berätta att vi tänker komma på en mässa nästa vecka med våra konfirmander, bara så prästen vet (i hopp om att han kanske "poppar till" mässordningen så den passar ungdomar bättre).
Dagen därpå ligger ett tjockt brev med all information om Johanneskyrkan i Malmö, ett så digert material att jag skulle kunna bli arkitekt och kyrkohistoriker på en och samma dag om jag orkade plöja genom BÖCKERNA. Dessutom en stadskarta över Malmö, precis vad jag önskat mig!
Det finns bra människor, och så finns det ännu bättre. Hon tillhör den senare kategorin: Anna-Karin i Malmö, puss på dej!


Kommentarer

Cirkus C:

Hahahaha! Där har jag jobbat!

Åk inte dit...

2009-02-10 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.