Hjälp, jag är rådvill
Jag skulle behöva
1. Sätta på en maskin (tvätta alltså, inget annat)
2. Tvätta håret (var jag i Finland sist jag gjorde det?!)
3. Stryka hängd tvätt
4. Dammsuga
5. Lägga mig på soffan och bara vila

Jag vet inte i vilken ända jag ska börja.
Kanske bäst att bara lägga sig i soffan och hoppa över allt, det är ju faktiskt söndag.
Det är ju ingen idé att ta tag i allt det här nu, för snart måste jag ju göra lunch till ungarna med.....men om jag snabbar mig på så hinner jag ju alltsammans.....?......äh, nej, jag tror jag går till soff......nä.
Äh, jag vet inte!!!!!! GAAAH!!!!!!!

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Tänk på vilodagen så att du helgar den!

2009-01-04 @ 12:12:56
fru furman:

Haha,riktigt så religiös är jag inte!!

2009-01-04 @ 13:26:09

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.