Men du måste önska dej nåt!
Min härliga morgon börjar typ så här, efter att ha suttit i telefon i en timma utan resultat, eftersom städerskan på dagis tydligen dragit ur sladden.
-Mamma, vad önskar du dej?!
-Inget.
-Mamma, säg nåt du vill ha då!!!!
-Men jag önskar mig inget.
-Joooo, men du måste önska dej nåt!
I bakgrunden håller grabbarna på att slå ihjäl varandra över vilken tv-kanal som ska va på.
-Isåfall önskar jag mig barn som håller tyst och sitter still i soffan!
Ingen hör, de fortsätter att skrika gapa och knuffa ner varandra från soffan.
-Men för FAAAN, hör ni inte: JAG ÖNSKAR MIG TYSTA BARN SOM INTE BRÅKAR!!!! Jag fyller år och jag är sjuuuuk!
- Å nej, det snöar... NU TAR DET ÄNNU LÄNGRE TID INNAN DET BLIR VÅR!
Jag börjar nästan gråta. Fast jag låter mer arg.
Barnen: -???

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Det är nog troligare att du får en rymdresa i födelsedagspresent, tyvärr.



Hoppas ÄNDÅ du kan ha det lite småtrevligt mellan halsfluss, gap, skrik och snö! Ungarna kanske sjunger för dig?



Grattis. Igen! :-)

2009-01-19 @ 11:12:49

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.