På hennes egen begäran: FilippaZ!!
När Filippa sjöng solo i kyrkan häromdagen spelade jag in det på mobilen, därav den asdåliga kvalitéen, man vill ju inte springa omkring som en galen japan i kyrkan. Efteråt säger hon, -"Mamma, det här kommer du att lägga in på bloggen så man kan rösta på bästa bidraget, som du gjorde med Agatonz, va!?"
-"Nej" svarade jag, "om du inte vill det förstås"?
-"Jo men gör det , det skulle va okej"
Så här kommer nu två bidrag från en ljusgudstjänst i Svanshals kyrka.
Filippa är den lilla svarta pricken snett  till vänster om det gigantiska notstället.

Hon vill bara meddela att hon var torr i munnen och hungrig. Och nervös.

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Jag KAN bara inte välja. Det är vackert och tänk om hon skulle sjunga UTAN att vara hungrig!? Beware! Duktig tjej!



Men VEM har på mobilen under hennes sång? I kyrkan? Dumskalle!

( ok, inte DU utan det var ju en som ringde mitt i sången )

2009-01-08 @ 10:26:09
marcela:

Hälsa Filippa att det lät jätte fint båda gångerna...fast det översta bidraget fick mig att smälta.

2009-01-08 @ 13:41:48
Erika, flitig bloggläsare:

Vackert vackert! Vilken sångfågel till dotter du har! Jag gillar den första sången bäst. Nästa år får man visst åka på ljusgudstjänst i Svanshals!

2009-01-08 @ 16:29:46
fröken:

Ooo, så vackert! Båda är så fina, men jag röstar på det andra, för jag vet hur svår den är att sjunga sviter från luciaträningen

2009-01-08 @ 21:17:50
fru furman:

Äjj-Käjj:Tanten som hade på mobilen bor på adressen Hesslevadet.Hon borde ha däng, men gör goda smörgåsar så jag förlåter henne....

2009-01-08 @ 21:22:11
Äjj-Käjj:

Ah, ok. Ja, man förstod att det inte var någon ungdom med tanke på signalen. Nokias första liksom.

2009-01-08 @ 21:41:17
Äjj-Käjj:

Du, nu såg jag att det finns en upplysning om viss fördröjning i kommentarspublicering här nere vid kanppen. Är det riktat till mig!? Tror du och din webmaster att jag är efterbliven, eller!



kränkt

2009-01-08 @ 21:42:48
Webbmastern:

Jag tar på mig det. Är en REN information, inget personligt - ja, om man inte VILL såklart ;-)

2009-01-08 @ 21:53:44
fru furman:

Det är klart att du inte är efterbliven Äjj-Käjj, du är bara lite slow. ;-)

2009-01-08 @ 23:16:47

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.