Jag lättar mitt hjärta.
Ja just det. Om det är någon som undrar varför jag bloggat så lite de sista veckorna så är det inte för att jag är en mycket upptagen och viktig människa.

Det är för att jag mått rätt dåligt över det faktum att det snart är höst (det började jag tänka redan första veckan på semestern - hajja vilken tokrolig filur jag är), att jag inte vet vad jag vill göra med mitt yrkesliv, att jag har PMS typ 3/4 av månaden med ömsom ilska, skratt och gråt. Mest ilska och håglöshet. Den lilla sol jag sett har varit avgörande för mitt humör, likaså alkoholhaltiga drycker. Bitit ihop för att inte förstöra för alla i familjen, bitit så det värkt i käkarna.

Helt jävla crazy kan man säga. Bättre semester nästa gång.



Nu på måndag börjar jag jobba, och vardagslivet kommer igång. Det gäller att se det sköna och hemtama i det. Jorå så att......mmmmm....så är det.

Kommentarer

fröken Elin:

Angående din bild här så stämmer den inte på dig. Vi tycker om dig massor och Bondens jobbarkompis har sagt att du verkar vara en sån rolig person och duktig konfirmandledare. Fast jag vet, när man mår skit så är "men du som alltid är så glad!!" inte så uppiggande. Men vi gillar dig massor! Kram!!!!!

2009-07-30 @ 21:32:06
Äjj-Käjj:

Fast jag vill gärna träffa dig trots..eller snarare tack vare, att du är en fruitcake. Och trots att semestern är över. Man kan få ihop det ändå.

2009-07-30 @ 23:15:10
Gustaf:

Jag vet iaf en sorts fruktkaka som du INTE är. En sån där som man får i Tyskland, en sorts torr, tråkig stubbe med massa typ korinter och nötter eller suckat i. "Schtolle" har jag för mig mamma sagt det heter.

Fast det är klart, jag tror den är "indränkt" i rom...

Du vet, vi gillar dig ju som du e! Men, semesterslutet är ju svårt å påverka...

2009-07-30 @ 23:40:44
fru furman:

Tack vad snälla ni är! Det känns redan bättre. Typ. Ja, idag känns det okej. Mmm, ja faktiskt.

2009-07-31 @ 10:15:30
Ting:

Känner sååå igen mig.



Fan, hur har jag kunnat glömma bort din blogg?

Jo, för att du gick under jorden och jag inte blev matad med feeds från din blogg.

Fast det är bra.

Nu kan jag roa mig ett tag genom att läsa ikapp.

Jag behöver roa mig.

Innan jag blir hämtad av plingplongtaxin.

2009-08-04 @ 23:31:58
fru furman:

Tack Ting! Håll ut, snart är det julledigt! ;-)

2009-08-05 @ 08:15:51

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.