Jo men ja just det!
Herregud, jag höll på att glömma!!

Vi firade ju 7-årig bröllopsdag igår! Det var första gången vi kom ihåg att fira tror jag.


Ja ni kan ju själva lista ut vad det är i glaset. Lite busigt sådär att dricka ur just detta glas... ja ni vet även en kyrkråtta har gamla fördomar i sig. Det tog för övrigt hela kvällen att bita sönder enstaka physaliskärnor med framtänderna, så efter en tysk film om ett kapat plan på 70-talet somnade jag - helt slut, framförallt i käkarna.


Den snälla fiskargrannen hade fångat lite nya kräftor åt oss!


Present från Sixten, som med största sannolikhet inte kommer att bli syslöjdslärare.

Kommentarer

Markattan:

Markattan ber att få gratulera. Och vad är det egentligen i glaset? Jag vill ha fler drinktips...



Markattan

2009-06-09 @ 13:19:24
fröken Elin:

Vad fick Mannen?

2009-06-09 @ 15:22:02
Gustaf:

Måste man bita physaliskärnor med framtänderna...? rynkar pannan

Gött m kräftor och lite småplock, men motivet på presenten går jag bet på... Hade han själv nån led-"tråd"...?

Ja, och grattis såklart!! :-)

2009-06-09 @ 15:31:36
Äjj-Käjj:

Jag undrar lite över detta med Physalisen jag med...?

2009-06-10 @ 16:07:56
marcela:

Grattis kul att ni kom ihåg den. Glömde själv vår, mamma ringde och påminde på kvällen, hon måste verkligen skaffa en hobby nu.

2009-06-12 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.