Mera tävling!!!!!
Jag tycker att det var så kul med tävling att jag kör en igen, och eftersom jag är en person som gärna tar lättaste vägen så tar jag en gammal från förra året! 

Vad ni kan vinna? Jag vet inte än....

Tipspromenad  - fast utan promenad:



A. Ni ser ju vilka läckra och exklusiva goggels mamma har på sig!!!!!
Men vad är det för märke?
1. Gucci
X. Yves Saint Laurent
2. Dior



B. Farmor och jag. Vad jobbade hon med bl.a? (frisyren KAN vara en ledtråd)
1. Koreograf för Kosackbaletten i Moskva
X. Höll i sambakurser på Medborgarskolan
2. Sålde sockervadd på tivoli


C. Vad brukade min bror göra med mig?
1. Fråga om han hade ett hål i bakfickan och när jag kollade: Fisa mig i ansiktet.
X. Hålla fast mig och låta en spottloska hääääänga läääänge över mig för att ibland missa att fånga upp den igen.
2. Båda alternativen (fast oftast inte samtidigt)


D. Borgerlig Mercedez och Lacostemössa möter Avveckla kärnkraften-näbbstövlar.
Men hur står jag politisk nu för tiden?
1. Jag avskyr politik, men Kalle Anka partiet är väl OK.
X. Mercedezen vann mitt hjärta
2. Nej, tacka vet jag näbbstövlarna!



E. På väg till avslutningsdisco för högstadiet. Men VAD sticker upp i min väska bakom jeansjackan?!?
1. Ett paraply såklart!
X. Liebfraumilch (bara 25 spänn på systemet!)
2. En "kärleksleksak" (dildo låter så vulgärt!)


F. Första kaninen, Gullan. Men vad dog hon av?
1. Jag råkade köra över henne med min enhjuling (cirkusdrömmar....)
X. Styvmor glömde stänga buren och hon åt mer kraftfoder i ladugården än vad en hel ko orkar äta på en hel dag. Således sprack buken.
2. Dog av ålder såsom en ömsint rar kanin bör. Inget drama här inte!



G. Möhippa. Ni ser ju att jag tvingats bära någon slags kodräkt.....men vart blev jag kidnappad?!?
1. Hemma på toaletten (bra timing va? Magsjuka och champagne.....)
X. Vid mejeriavdelningen på Ica i Järna (Tittut! ropade de bakom Bregotten.)
2. Precis utanför pastorsexpeditionen i Södertälje (trodde att en präst gick att lita på men han var med på att lura en nervös wife-to-be.)



H. Vad tänker jag på i det här ögonblicket?
1. Att jag banne mig tror att vi glömt ge bestmannen vigselringen. 
X. Att min pappa tydligen inte kan låta bli att kliva på min klänning.
2. Att jag skulle ha kissat innan, men gudskelov har jag trosskydd för det här kommer inte att hålla.

 


LYCKA TILL!

Kommentarer

Flygvärdinnan:

Fina bilder. Jag lämnar över äran att vinna åt nån annan den här gången!

2009-06-17 @ 20:36:14
fröken Elin:

A-2, B-2, C-X, D-X, E-X, F-X, G-X, H-X. Jag blev lite autistisk så där på slutet xxxxxxxxxxxxxxxx ;-)

2009-06-17 @ 22:32:44
Hosanna:

Du är ju hur underbar som helst!



2 2 1 x x x 2 1

2009-06-18 @ 18:21:35
Tigerlilja:

Jag bara flämtar, så jag får inte ur mig några alternativ alls efter dessa bilder. Jag ska INTE gräva i mitt eget album...

2009-06-18 @ 19:53:00
Äjj-Käjj:

Men vann inte jag förra gången!?! Nu måste jag tänka lite så återkommer jag med svar!

2009-06-21 @ 22:39:11
KusinSussi:

Åh! Jag kommer ihåg Gullan :-D

(Som rimmar så fint på styvmor/moster...)

2009-06-22 @ 22:54:52

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.