Och vinnarna är............(trumvirvel, hör ni?)
Marie och Flygvärdinnan!!!!!!!

Ja ni två var de som absolut röstade på att såga andra sidan av sängen med, och det är just vad Mannen ska få göra så fort tid finns.





Jag lägger ut förslag på vad ni kan vinna så får ni välja själva!


1. Några gem som självaste Kyrkoherden haft på sitt skrivbord. (Ja, jag har snott dem bara för er skull.)


2. Fin-fina kärringar som självaste Fru Furman gjort. Kan med fördel hängas i påskriset.-Fula men gjorda med kärlek!


3. En "vad-ska-jag-göra-idag?-loppa" med roliga förslag på sysselsättning en regnig dag.

Kommentarer

Marie:

Sysselsättningsproblem har jag aldrig haft (fast jag är allt lite nyfiken på vad Fru Furman föreslår i den)



Stöldgods vill jag inte beblanda mig med, inte ens kyrkligt sådant.



Men vem kan motstå de Furmanska kärringarna?

2009-06-16 @ 18:04:49
magda:

NEJ vad synd att inte JAG vann! Men jag gratulerar Marie och Flygvärdinnan! Kärringarna var ju fina Marie! Flygvärdinnan väljer nog gemen tror jag, att använda som hårnålar. De har ju ofta uppsatta frisyrer i flyget.



Grattis igen tjejer!

2009-06-16 @ 19:04:39
Flygvärdinnan:

Jag älskar stöldgods men inte gem. Kan du inte sno nåt annat till mig från herden? Nån uniformsattiralj kanske?Jävlar vad glad jag är!!!!!!

2009-06-16 @ 21:26:46
Flygvärdinnan:

Om inte kärringarna vore paxade skulle jag lätt ha tagit dem!!!Love!

2009-06-16 @ 21:27:50
fru furman:

Ja men då delar jag på dem, så ni får varsin! Jag kan inte ta nån uniformsgrej från herden, det märks på en gång! (skrattar högt) kanske han har nån Rotary-pin jag kan ta iof? Fast han har semester nu, så då får du vänta......

2009-06-16 @ 21:34:05
Flygvärdinnan:

Jag kan vänta. Man delar inte på två fina kärringar.

2009-06-16 @ 23:02:03
Äjj-Käjj:

Mäh! Jag har missat tävlingen! Jag måste få sålt husskrället snart för jag hänger inte alls med i mina allra bästa bloggar ju!!

2009-06-17 @ 12:46:41

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.