Om man kunde rita sådär......

Hittade en fantastiskt duktig illustratör hos Bettina i dag.


...och det bästa är att man kan vinna ett porträtt av henne!

Nu vinner ju jag aldrig något, men alla andra kan ju vinna i alla fall. Eller jo, jag vann en resa till Gran Canaria en gång. Men det var på skicklighet och inte tur. Jag svarade rätt på en massa geografiska frågor (och jag gjorde det utan att googla.) Och sedan skulle man skicka med sitt bästa kräftrecept, och ja...jag hade det bästa receptet alltså.

Nej, i dag är vi inte blygsamma av oss.


Kommentarer

Hosanna:

Äh! Falsk blygsamhet stinker. Är man bra ska man få säga det. (Det händer ju inte dagligen ändå).

2009-06-14 @ 10:41:20
Den hemska tvillingen:

Vann du inte nyss ett halsband?

Jo det vill jag minnas att du gjorde....

Fast där var det väl inte frågan om skicklighet utan mer kreativa påhitt.



Trevlig söndag

2009-06-14 @ 13:18:50
fru furman:

Jo Hemska tvillingen, visst vann jag ett urläckert halsband (som gör karlarna i byn alldeles tokiga)...och några månader innan dess, ett fantastiskt armband av Markatta....men precis, skicklighet var det kanske inte frågan om då....snarare er godhet!

2009-06-15 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.