Jag biktar mig
Nu ska jag riktigt öppna mig för Er och bekänna något.

Det är så pinsamt men jag bara måste, jag kan inte bära på det här ensam.



Jag röstade på den här i eurovisionkvalet och tycker, om man bortser från den urpatetiska texten, att den svänger gott.

Så, nu är det gjort.

Det känns som en sten fallit från mitt hjärta.


Men jag känner att jag ändå måste lägga in texten, för att riktigt rena mig från mina skuldkänslor....Och för Er som vill går det nu att hänga med i texten ungefär som karaoke, haha!

(OBS! Det som står i texten med kursiv stil är extra korkat och patetiskt.)

The Balkan girls, they like to party
Like nobody, like nobody


It's time for me to unwind
I'm gonna start my weekend with gin tonic and lime
My girls take me for a ride
Ready to party and looking so fine


I wonder if beyond this
There could be something better
'Cause I feel so good tonight
Don't wanna end this night

The Balkan girls, they like to party
Like nobody, like nobody
(the groovy light we'll shine all night)
The Balkan girls, they like to party
Like nobody, like nobody
(the groovy lightwe'll shine all night)

My hips are ready to glow
This record is so hot and I have so much to show
I'll find a boy for a kiss
Who knows, maybe he'll be my prince


I wonder if beyond this
There could be something better
'Cause I feel so good tonight
Don't wanna end this night

The Balkan girls......

(You've gotta live your life...)
If you're a little by doubt
What love is about
And if you're a lonely baby
Just open your mind, you're one of a kind

You've got to live your life...

The Balkan girls.....


Kommentarer

Bert K. aka Gustaf:

Jag tror inte det blir någon större hög av biktsten från folk i allmänhet. Mest för att många inte skäms för att tycka att det är ett bidrag med alla möjliga ingredienser att gilla, med numerär övervikt för hälften av Europas befolkning... Dock troligen ingen vinnare, men som sagt en helt schysst låt.

2009-05-14 @ 11:25:39
fru furman:

Varsågod Svennen!



http://www.lyricsreg.com/lyrics/promoe/Svennebanan/

2009-05-14 @ 13:29:13
Äjj-Käjj:

I'll find a boy for a kiss... på risig balkanengelska. Åååh, jag kryper ihop i ren skam här!



Men fine, hade man inte fattat alls vad de sa så visst..

2009-05-14 @ 21:03:20
Linda:

Jag ska icket utdöma dig eftersom jag inte ens såg eurovisionkvalet eller andra kval alls förutom de svenska så jag vet inte hur de andra lät.. och.. okej.. den svängde faktiskt..

2009-05-15 @ 11:33:20

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.