Stolt, trots sin frisyr.

Ikväll drog vi med barnen på Kinakrog.


Kung Fu Panda-bollar smakade bra!


Men bäst var iallafall fontänen, det kom rök ur den också, kan ju knappast bli tjusigare. En sån skulle vi ha hemma tyckte Sixten (som verkar fått svärmors inredningssmak...)

Precis när vi skulle gå sa de tre damerna som suttit bredvid att de först känt sig lite skeptiska över att få en bordsplacering så nära en fyrabarnsfamilj, men att de nu bara ville berömma oss för våra fina barn som satt så stillsamt och åt. Jag gick därifrån stolt som en tupp. Nej, mer som en påfågel med utspända stjärtfjädrar.

Trots att jag sedan igår ser ut så här:

 
Ja om ni inte redan visste det, så har jag alltid velat se ut som han i Simply Red.
Frisörskan sa att det värsta lägger sig om några dagar...och det hoppas jag verkligen att hon har rätt i.

Kommentarer

Flygvärdinnan:

Jag tycker du är skitsnygg! Hoppas inte att det lägger sig. Jävligt snyggt faktiskt!

2009-05-27 @ 22:45:11
fru furman:

Åh Flygis, vad du är snäll. Du är en sån fin människa, vet du det?

2009-05-27 @ 23:02:35
Gustaf:

Coolt ställe, sånt har jag då inte sett här i vår stad. Fast jag har ju då inte testat alla 39(?).



Tja, bara att konstatera: Du klär ju i allt. Makalöst. :-D

2009-05-27 @ 23:04:48
fru furman:

Äh nu räcker det, snart rodnar jag.Nu till nåt helt annat: Hur ska ni rösta i Europavalet hörrni?

2009-05-27 @ 23:09:28
Gustaf:

Haha, vicken kovändning! asg Tror inte du rodnar så lätt, du borde hört det förut.



Tjaa, det är ingen lätt fråga, eftersom jag inte tror något av de etablerade partierna har någon större möjlighet att påverka speciellt mkt i EU-p, p g a att det är så många olika frågor att bevaka/ta ställning till. Jag funderar t o m på PP, som åtminstone kan fokusera 100% på några få frågor och driva dem hårt.

2009-05-27 @ 23:14:09
fru furman:

Jag tror att Marit Paulsen får min, hon kanske kan få lite ordning på djurhållningen i Europa tänker jag?

2009-05-27 @ 23:20:33
Gustaf:

Ingen dum idé - det kom ju lägligt till nu oxå med de där danska svinen. Urk :-(((

Nu blev det genast svårare... Volvo eller Saab, te eller kaffe, pest eller kolera...

2009-05-27 @ 23:33:02
fröken Elin:

Är Kinan i Vadstena bra? Jag (som är slutat sova på nätterna) orkar inte laga mat. Ang EU-valet ska jag kolla på hur det är i lantbruksfrågorna och rösta på dem som vill min Bonde bäst. (Visste ni att bönder har hög procent på att rösta till just EU-valet?)

2009-05-28 @ 15:46:05
fröken Elin:

och jag gillar frisyren!

2009-05-28 @ 15:47:14
fru furman:

Nej inte den i Vadstena, vi var i Tranås. Den är bra, och även den mellan torget och bion i Linköping är bra. Vadstena duger, men är rätt sunkig. Det beror på hur hungrig du är, hur panik det är efter kinamat...hehe! Jag röstade i dag. Det blev Marit faktiskt.

2009-05-28 @ 15:50:43
fröken Elin:

Sunkigt går bra om maten är god, för den tänker jag ta med hem. Om man somnar mitt i maten blir det så mycket enklare om man sitter hemm i soffan i stället för på en stol i en resturang.

2009-05-28 @ 16:43:59
Äjj-Käjj:

Skitsnyggt hår ju!! Det borde vara ännu större. Stor person - stort hår! ( Eller nåt, men jag gillar det verkligen! )

2009-05-29 @ 22:06:09

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.