Hej jag ringer för att........
Det finns folk som tycker att jag är konstig som tror på Gud.

Jag tycker att det finns folk som är ännu konstigare, och det är de som ringer runt och vill få en att handla tvättmedel, dammsugare för 33.000 kr eller gå med i nåt sälj-kollektiv som grundats i USA. På deras hemsida utlovas guld och gröna skogar, bara man jobbar hårt, dvs. ringer runt till alla man känner för att sälja kastruller och tveksamma skönhetsprodukter. 

Det är fan lättare att vara religiös. 


Kommentarer

Tigerlilja:

Så sant och klokt så!

2009-11-17 @ 19:16:29
Gustaf:

Iallafall mer "ärligt" mot sig själv än att vara månglare.

Som farfar brukade säga när han hörde reklam: Fan tro't.

2009-11-17 @ 19:40:04

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.