Höga fjäll och djupa dalar...
Det är en tuff dag idag.

Ni vet hur jag brände mig i solariet i torsdags?

Nu fjällar och mjällar jag från ansiktet så pass att jag ser ut som Göran Johansson, Göteborgs fd Metallordförande. Jag vet att jag ibland överdriver för att krydda bloggen, men det här är sant. Jag ser ut som Görans tvillingsyster.

Jag funderade starkt på att sjukskriva mig, men till slut åkte jag till jobbet. När jag parkerat bilen sprang jag in till mitt kontor, snabbt med sjalen upp till näsan för att ingen skulle få syn på mig. Jag tordes inte ens gå in till pastorsexpeditionen för en kopp kaffe till fikat. Jag känner mig som en spetälsk, alltså man har ju haft bättre dagar....


Bilden är lånad från GP.

Kommentarer

Gusten:

Med tanke på hur framgångsrik han var i 10-tals år så är det väl rätt lugnt ;-)

Fast det är klart, ökänd sosse är väl kanske inget å sträva efter. Sån tur du e normal om några dar igen.

2009-11-02 @ 11:20:38
Tobbe Hinas:

Hej.

Jag länkade till din blogg. Som jag gillar. Hoppas du inte ta illa upp av att jag citerade dig.

Eller så kanske man inte får göra..

Om du vill tar jag bort det.

Kul läsning. Bra. =)



// T

2009-11-02 @ 15:26:27
Åse:

Stackars dig.... men jag fattar fortfarande inte var du lyckats hitta sol så här års :)

2009-11-02 @ 16:27:42
fröken Elin:

Fatta så många politiker du är lik! Det kan du nog göra en stand-up om. Och tjäna stora pengar. Du är i alla fall inte med i skolkatalogen som en stel, rosa michelingubbe. Det är jag.

2009-11-02 @ 16:30:43

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.