I Heda firar vi jul nu i helgen!

Det händer grejer i Heda. Det är tv-inspelning i kyrkan och aldrig förr har det väl varit så mycket folk där som det var idag!?! Jag kan tänka mig att samma fenomen uppstod förr i tiden när cirkusen kom till byn?

Alla gudstjänster som sänds på SVT i jul är från vår kyrka, ett jätteprojekt, men det är häftigt!



Lite stolt kan man nog säga att jag blev när dottern ställer sig vid mikrofonen och sjunger solo, första versen  i "Nu tändas tusen juleljus." Imorgon spelas "söndagen efter jul" in, sedan är allt klart. Fröken Elin och jag ska gå dit tillsammans, precis som idag, men skillnaden blir att vi då ska bära lustiga hattar.

Vad tror ni om det här?



Kommentarer

Klaudia:

Älskar dina glasögon! Jättefina! :)



2009-11-07 @ 22:05:50
Gustaf:

Klart ni ska va stolta över å få "avla fram" en tv-stjärna - inte alla som lyckas med det! :-)

Och kan bara hålla med Klaudia: Vinnarbrillorna från sist du hade "omröstning".

2009-11-07 @ 22:25:17
Anonym:

Nej det är inte de dessa är från favoptic, jag har lånat hem några par...

2009-11-07 @ 22:50:47
marcela:

Klart du ska vara stolt. Vi ska samlas hela högen för att kolla in er på tv när det är dags. jag hoppas att fokus är på döttrarna och inte din hatt det beror väl på vad kameramannen finner mest intressant.

2009-11-09 @ 11:07:19
Magda:

Kommer Du eller Elin att synas i tv? Ska hålla utkik efter en blå Villervallamössa!

2009-11-09 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.