Inte fredagsmys:


1. Barn som dampar i soffan. Sixten utstöter ljud som påminner om Orrhanens lockrop.
2. Barda. Sjukt dåligt med utklädda miffon i skogen som låtsas dricka trolldrycker. Jag irriteras särskilt över de vuxna som bergis själva inte ens kan hålla sig för skratt mellan tagningarna (vad håller vi på med egentligen?!? Jaja, jag får lön för skiten.)

Jag försöker ändå se det positiva i att A-amigo A-a-amigo inte sänds längre. Och att det snart är läggdags.

Oj, nu är Darin på Tv och han har kommit förbi målbrottet, det känns ju bra. Då märker man att tiden går framåt. Men han har snott Coldplays låt. När radion precis slutat spela sönder den ska han också mata oss med Viva la vida. Idag skulle jag behöva flytta till min egen måne.

Om inte Idol lyckas ge mig myskänsla så misstänker jag att det är ägglossning, mens eller snartdagsförmens-dags.


Kommentarer

T:

Hej. Vem är Sixten?

// T

2009-11-28 @ 10:31:58
Furman:

T: Sixten är en av mina fyra ungar.

2009-11-28 @ 11:07:31
Kusin Sussi:

Haha!! Det där med utklädda miffon får mig osökt att tänka på: ANSGARS!!!



(hehe... Nä då)

2009-12-05 @ 11:42:28

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.