Jag är kär!

Jag kastar in ett inlägg som handlar om nåt helt annat. Den där klumpen i magen finns där och så är det med det..... MEEEN som Tony Irving brukar säga, jag har också något trevligt att berätta....

Jag är KÄR! (Shit, guiden, tänker ni) Men nej, det är inte Iiiian.





Han heter Electrolux Oxy3. Turkosmetallic, fjärrkontroll på handtaget, MJUKA hjul, RUNDA FORMER och med ett SUG som gör en knäsvag. Den liksom SLICKAR golven blanka. Ser ni vilken GLANS? 

Den förra brann upp till vår stora glädje för den sög illa som ungdomarna brukar säga.


Kommentarer

Gustaf:

Får inte ihop det.

Mjuk, runda former, mm, mm, mm. Men du säger det är en HAN...??

2009-11-27 @ 14:49:41

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.