Min snorunge till son....
Titta här, nu har jag blivit inspirerad av det där äckliga programmet Silent Library!



Det här är vad som ständigt, alla årstider ni kan tänka er, finns i Sixtens näsborrar. Är det någon som kan svara på varför han alltid är täppt med gigantiska snorgubbar? Det rinner inte utan sätter sig bara som pluggar?

Och nej, jag har inte sjunkit lika lågt som det där programmet, för då hade jag ätit upp dem under tystnad.

(Bilden är godkänd för publicering av ägaren till gubbarna.)

Kommentarer

marcela:

Du är lika snuskig som Mathias, han ska också alltid in i ungarnas näsor och dra ut en massa gubbar, men han lägger dem inte så att jag kan se dem...än så länge. Jag tror att det är ni som stimulerar snorgubbarna till att hela tiden föröka sig genom att alltid vara där och dra bort dem. Kram på er alla och hälsa lilla snorgubben att vi har lite kläder från Adrian till honom här hemma.

2009-11-04 @ 10:28:21
Daniel:

hmmm frääääscht!

2009-11-04 @ 14:15:21
Sus:

Men fru Furman då!

2009-11-04 @ 21:32:49
Äjj-Käjj:

Du är fan äckligast i hela världen!!!! :-D

2009-11-05 @ 21:36:00
furman:

Mäh, jag veet, fast visst är det lite spännande med snorgubbar?!?

2009-11-05 @ 21:42:29
Ann-Sofi Brax:

Nu höll jag på att få upp frukosten :P Haha

2009-11-06 @ 09:42:54

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.