Omröstning für eder alle!
Ja ni ser vad som hänt.

Alla elefanter är borta. Jag vaknade upp i morse och kände mig minimalistisk.

Nu tycker ni väl att det känns naket, men jag trodde ni gillade sånt?

Eftersom jag är en så demokratiskt lagd kvinna tänker jag nu be er att rösta om hur det ska se ut.

1.Tillbaks med elefanterna för faan!!!!

X. Ha det så här spartanskt och blekt, det känns vilsamt med tanke på hur härjigt det är för övrigt i världen.

2. Inget dera, jag har en egen idé, nämligen att: ............... (här ska ni då skriva er idé så klart.)

      

                         

Kommentarer

Kusin Sussi:

Alltså, Josef Frank går ju inte att leva utan...

2009-11-03 @ 17:31:07
Matilda:

eftersom josef frank-mönstret är det finaste mönstret jag vet i hela världen så röstar jag självklart för att det kommer tillbaka illa kvickt! ;-)



2009-11-03 @ 18:13:15
fröken Elin:

Du ska ta tillbaka elefanterna, fast varför inte bruna?(som choklad!!! De hade supersnygga väskor i det tyget nu på Svenskt Tenn. Dessutom var det en jättearg mamma som undrade varför expediterna tidigare hade sagt att just en sån väska hon ville ha var slut för evigt och aldrig mer skulle göras fast de hade kvar dagen efter! ;-D Men elefanter är ett måste, allvarligt talat!

2009-11-03 @ 18:14:17
Tigerlilja:

Men - är det jag som ser elefanter som inte finns eller? För åtminstone här är det lika fullt som vanligt. Snyggt. Och bara du trivs. Fast det kanske blir som med hårfärgningen.

2009-11-03 @ 18:23:27
furman:

Tigerlilja, jag vet, när jag kollar bloggen via mobiltelefon så är elefanterna kvar, "it's a kind of magic" som Freddie Mercury sjöng!

2009-11-03 @ 18:38:51
Gustaf:

Jag röstar på ny design, nåt as-krångligt, så den där slappa webmastern får nåt å bita i! Nåt annat klatschigt J F-mönster kanske? Elefanter är så sega å saktfärdiga (om än kloka) - tycker inte de matchar FFs lynne alls.



PS. Håll ner Ctrl och tryck F5 så "borde" det laddas om. Ev kombinera med en halsbrytande Shift också :-p

2009-11-03 @ 18:47:41
Tigerlilja:

Visst tyder det på att elefanterna har uttryckt en stark vilja och röstat med fötterna?

2009-11-03 @ 19:06:37
Fiffi:

Jag tycker det är bra nu.

Jag orkar inte tycka annat.

Jag har precis krängt på mig paljettfjädertrosorna.

Pieeewh.

2009-11-03 @ 19:57:33
Den hemska tvillingen:

Bryr mig mer om vad du skriver än hur bakgrunden ser ut, men det är ju jag det. Med andra ord, couldn´t care less babe!

2009-11-03 @ 20:10:59
Erika:

Jag saknar elefanterna!!

2009-11-03 @ 20:56:57
anna:

uh elefanterna är saknade......men om inte du vill ha dom skicka dom te mej då:-)))) kram

2009-11-04 @ 00:31:35
Åse:

saknar också de fina elefanterna som gjorde mig glad... men byta färg på dem kanske finns de i grönt?

2009-11-04 @ 10:54:01

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.