Glitter och glamour vill jag ha!
När man seglar runt på andras bloggar så här en fredagseftermiddag blir man onekligen lite rastlös. Alla andra sitter på pubar och sippar öl, eller är på väg till en skitcool fest. Det är glamour och glädje, en slags spänning och förväntan i luften, det är foton på kvällens outfit eller på ölglas i mysbelysning.

Själv sitter jag i soffan och fryser för att Mannen tydligen måste ha dörren öppen när han tillverkar nya trappräcken till baksidans entré. Han vill att vi ska höra hur han sågar, målar och spikar. Han borde sitta här och se hur styva bröstvårtorna blir när jag fryser, men det går han alltså miste om, stackarn.

Nu ska jag inte klaga över tristess, för ikväll kommer Ouille och den andra Elin. Vi ska äta den väldigt sällsynta fredagsrätten TACOS (vet inte om ni hört talas om det förut?) .... och sedan ska Elin klippa av den yviga kvasten som börjat växa till oanade höjder på mitt huvud.

Det mina vänner, är inte så illa det heller.


Kommentarer

Gustaf:

Staaackars Mannen å stå ute å frysa pungen liten, huh...

Låter som upplagt för lite starkvaror sen :-)

Ha't så kul å lycka till med nedmonteringen av Blåkulla-attributen ;-)

2009-10-09 @ 18:01:13
A-K:

Om det nu kan vara till tröst så är det då ingen glamour hos mig. Asförkyld och ensam hemma. Om man inte räknar de tre sovande små livet på ovanvåningen. Och jag kan inte ens dricka vin för jag har tagit för mycket suspekta mediciner.



Jag tänker dock vara frisk tills nästa vecka!



Ha en himla trevlig kväll!

2009-10-09 @ 21:17:30
furman:

Ja du ska bli frisk nästa vecka för då ska vi ju leka!!!!

2009-10-10 @ 00:01:00
Ting:

Inte särskilt glamouröst hos mig heller.

Förutom ett glas boxvin då.

:O)

2009-10-10 @ 09:00:03

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.