Jag letar efter en ängel på söndag...suck.
Äntligen fredag. Nedervåningen ska ikväll fyllas av en klass 5:or som ska käka tacos och spilla popcorn och chips i soffan. Övriga familjen får klämma in sig i sovrummet på övervåningen när det är Idol.

På söndag ska jag vara i kyrkan för att spela med i ett cheezy ängladrama där jag ska leta efter en ängel. Det suger, men så går det när jag inte varit med och planerat från början. Dramat är lika kul som svamp i skrevet.



Hittar jag den här i kyrkan på söndag tar jag omedelbart tillbaka det jag sa om dramat.

Kommentarer

Marie:

Hittar du den i kyrkan så har församlingen i Öhg en ny medlem !!!!

2009-10-02 @ 15:17:14
Markattan:

Men grattis, först en femma hemma, sen städa efter dem och som kronan på verket, en änglajakt på söndag... i kyrkan



Hoppas verkligen att mannen har vet på att klä sig i höftskynke och änglavingar på söndag när du kommer hem.



Markattan, tror på mirakel

2009-10-02 @ 20:53:22
fröken Elin:

Om du hittar den ängeln så spara den till tv-inspelningen. Det kommer bli tittarrekord!

2009-10-03 @ 11:26:06
fröken Elin:

Marie, skulle man kunna få lösen till din blogg? Linda har berättat om er resa och eftersom min syster med familj har logindata i Kina 2006-04-28 är jag extra intresserad. Det skulle vara spännande att följa er i lyckans land. Sen vill jag bara önska er lycka till på er bästa resa!

2009-10-03 @ 11:31:19

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.