Jag ska bara.....
Jag vill bara säga att jag fortfarande sitter framför datorn medan Mannen börjat tvätta fönster.

Jag liksom skyller på att jag måste kolla hur det går på Tradera där vi lagt ut Agatons jacka....och sedan ska jag bara kolla hur mycket eller lite pengar som finns kontot...... kanske kolla resrutten till Göteborg på Map24.se?

- Så vi inte kör vilse när vi ska åka dit i veckan som kommer? Det vill man ju inte vara med om! Snart är han färdig med köksfönstrena, då är det hallen kvar....och då är det dags för lunch till barnen faktiskt.

Det är ju ingen idé att jag ens drar fram en hink till, visst?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.