Valet är gjort.
Fan, Mannen har redan skruvat isär första fönstret.

Jag kommer inte undan.

Kommentarer

Petra:

Stackare, du skall inte smita iväg då?

2009-10-10 @ 14:13:28
Petra:

2009-10-10 @ 14:13:49
furman:

Nej jag hjälpte till men nu är det ju en massa bra repriser på Tv:n?

2009-10-10 @ 17:43:52
anna:

Putsa fönster som är så ROLIGT! He he... NOT!



Putsade våra i maj, vägrar att göra det igen förrän tidigast till våren!

2009-10-10 @ 22:40:22
gladmymlan:

hrmf kan inte du kolla teve o mannen skura fönster? själv har jag en taktik som funkat i alla åår, när det blir dags att putsa fönster, smyger jag i lite mjöl i hinken när gubben inte ser, sen geggar jag ut det på fönstret o suckar - fan det är ju smutsigare nu än innan...

då kommer gubben och ska visa sig duktig o hans fönster bli ju såå rent,

då får han fortsätta o jag slipper:-)))



förresten jobbar jag me inom svenska körkan. som dögrävare. vad är du för nåt?

knulla och röv.



häls gladmymlan!

2009-10-11 @ 08:14:57

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.