Välkommen hem.
Måste förresten visa vad jag möttes av i hallen när jag kom hem i tisdagskväll. 

Det kändes som jag var med i ett avsnitt av 7:th heaven, serien med den präktiga prästfamiljen och alla deras äckligt präktiga ungar....

Barnen sprang jublande fram mot mig och klättrade på mig som om jag varit bortrest i flera veckor. -"Mamma, å, Mamma, du är hemmaaaaa"!!!!

I taket hängde denna, som de gjort tillsammans under dagen, alla efter sin förmåga.

"Mamma Linda är bäst" Jojo, de vet vad de snackar om de små liven......


Kommentarer

Gustaf:

Såklart de vet! :-D

Härligt med "flaggspel", det blir gammaldags julstämning för mig när jag ser det, lite som i den där filmen "Fanny & Alexander".

2009-10-29 @ 16:14:37
Sus:

Vilka ungar!

Vad har du köpt dom?

2009-10-29 @ 18:40:43
furman:

Sus: Claes Olsson, rea dessutom!

2009-10-29 @ 18:55:26
Gustaf:

Hihi, underbart, hade ingen aning de hade såna finingar på CLAS OHLSON. (nej, du e inte kille, man ska inte kunna stavningen som tjej...) ;-)

2009-10-29 @ 22:56:58

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.