Samtal i en kändisfamilj


Pernilla: "-Nej Mamma, jag ska prata med reklambyrån som sköter Nutrisses kampanjer och be dem skriva om manuset. Okej? Tacka inte ja till det här!"

Men Christina Schollin bara: -"Jo men jag VILL säga: Näring?...... i din klänning? Det kan ju ge mig fett med cash nu när inte Varuhuset på Dvd-box säljer så mycket mer, och vem, jag säger bara VEM i hela friden vill köpa mina krimskramsiga prydnadsänglar?".

Pernilla:"-Jo, det har du rätt i, du borde ge dej på att sälja voodoodockor av garn istället, de är skithippa, de delade ut såna i goodiebagarna på Bindefeldts senaste fest."





Christina gav sig inte, hon fick sin replik i reklamen, trots flera varningar, inte bara från dottern.

Kommentarer

fröken Elin:

Den som designar så fula änglar säljer sig för vad som helst.

2009-09-08 @ 22:26:29
fröken Elin:

Den som designar så fula änglar säljer sig för vad som helst.

2009-09-08 @ 22:26:46
fröken Elin:

Så fick jag det sagt två gånger också. Så att alla förstår.

2009-09-08 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.