Nä men det här kommer gå bra sörrö.....
Jaha då drar jag  till Köpenhamn över helgen med 24 konfirmander. Det här blir nog bra.

Ja men herregud varför skulle det inte bli bra? Vad kan hända?

Allt? Äh, de är så fina och goa de här ungdomarna. Det kommer att bli jättekul och alldeles... alldeles....underbart.

Men vadå? ....... Allvarligt vad kan hända? ..... Nä just det. 

Det kommer att gå alldeles strålande. Bara kyrkoherden tar med sig betalkortet och kommer ihåg koden. Det är nog mest det jag oroar mig för. 


 

Kommentarer

Ståhlmannen:

Men sluta oroa dig! Det kommer säkert Gå jättebra men om det inte gör det... Bättre lycka nästa gång :D

2010-04-16 @ 10:10:19
Markattan:

Tja, det mesta kan ju hända.

Då är det ju tur att Fru Furman är med.

Känd för att fixa biffen ju.



Markattan

2010-04-16 @ 21:28:47
marcela:

Lycka till fröken Furman, detta fixar ju du galant. Du har ju planerat in så mycket skoj för dina konfirmander. kram

2010-04-18 @ 14:49:56

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.