Virtual sexuality

Jag har ofta svurit över att Viasat inte kirrat så vi kan se nyheter från Östergötland. Vi får ständigt veta vad som händer i Stockholm med omnejd. Vad har jag för nytta av att se inslag om klotter i Vällingby eller dagisköer i Akalla?!?

Idag fick jag äntligen lön för mödan eller vad man ska säga, när det rör lokalnyheter.

Den Robert Redford-lika nyhetsuppläsaren klädde av mig med blicken under hela sändningen och det var som om han och jag såg varandra i ögonen under hela tiden (förutom under nyhetsinslagen från Södertälje och reportaget om att de bygger stöttande ställningar under centralstationen för att den sjunker...) Han hade en röst som liksom viskade och de sista stavelserna i varje mening gick ner som ett flygplan för landning.... så där stabilt, tryggt men ändå erotiskt...

Jag hoppas att Viasat dröjer med Östgötanyheterna. Herregud, det är ju viktigt att veta vad som händer i kungliga huvudstaden också vettja!


Först tittade han nyfiket och intresserat på mig med sina blå ögon...


Sedan blev han mer bestämd: han vill helt enkelt ha mig. Ja: ni ser ju själva!


Nu är han snart klar, och ni ser hans nöjda, tillfredställda blick va?!?


Sedan avslutades vår kärleksstund med vädergubben som brukar kasta upp sin "knapp-med-sladd" i luften för att på ett snajsigt sätt fånga den, ni vet vem jag menar, men jag vet inte vad han heter....



Och han chockade mig totalt med den jättelika snorbroms han skaffat! Är inte mustaschkampanjen mot prostatacancer över för i år?

Ja han fick mig att helt komma av mig från den "virtuella kärleksstund" jag just upplevt.


Kommentarer

Sus:

Hahaha, du är knäpp i hela skallen =)

I like you!

2010-08-27 @ 18:58:39
äjj-käjj:

Jag håller precis med Sus! :-D Men efter en morgon med Biltemakatalog och Harlequin så fattar jag ju var det hela kommer ifrån.

2010-08-27 @ 22:27:59
Gustaf:

Haha, ja Anders Nylund är ju min gamle fars kusin - lika hett som vädret är just nu... :-P

2010-08-28 @ 02:58:31

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.