Inte ens motionscykeln ledde till nåt kul.

Tänkte att idag kan det nog bli nåt kul att skriva om av den anledningen att jag gjort konditionstest på en motioncykel. Genom jobbet får vi göra våra egna hälsoprofiler med tester av olika slag. Men det gick bra, jag varken ramlade av eller tog ut mig för mycket.

Jag har inget att berätta. Mitt liv bara flyter på liksom. I väntan på att jag skriver något intressant kan ni väl gå in i arkivet och kolla in min ostbågsskola från februari förra året eller nåt annat. För här händer inget kul. Det måste bero på snön eller nåt.


Kommentarer

fröken Elin:

Jag tror det råder allmän bloggtorka. Själv sliter jag för att få ihop lagom, helt ointressanta inlägg. Klart det är snön. Jag tänkre ta mig en överdos av denna vara nästa vecka. Hur mobilbloggar man??

2010-02-16 @ 20:32:32
Markattan:

Å andra sidan får man nog vara glad att tillvaron ibland är en rak sträcka dagar och inte djupa dalar. Fast lite fler höjder vore ju toppen...



Markattan, roar sig i arkivet en stund

2010-02-17 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.