Gissa Fru Furmans humör
Jag har haft lite idéer på vad man skulle kunna kleta in här i bloggen de dagar då fantasin tryter. Ni som bloggar vet ju att det kan klia rätt rejält i arslet de gånger det gått flera dagar och man inte kommer på något att skriva om.

Således försökte jag övertala Mannen att medverka i följetången "Gissa diktatorn," där jag tänkte göra olika frisyrer på honom och så skulle ni gissa vem han föreställde. Lite chokladmousse och uppblåsta kinder och han skulle bli en klockren Idi Amin till exempel!



Nåja, det har han inte gått med på (ännu) då han är lite blyg. Eller blyg, det är snarare så att han inte vill bjuda på sig själv hur som helst.

SÅ jag kom på något annat som skulle kunna bli en ren succé faktiskt: "Gissa Fru Furmans humör." Med hjälp av ett foto på vad jag lagat ska man lista ut.... ja just det, mitt humör.

Alltså det här kan bli nåt stort, jag känner det!



SÅ: GISSA MAMMANS HUMÖR!



Kommentarer

fröken Elin:

Mamman är på ett gott, älskvärt humör. Hon står gärna vid spisen för att bjuda sina fina välartade barn på plättar. Det enda jag undrar är: Var är sirapen och oboypulvret?

2010-01-28 @ 19:08:53
Marie:

Kunde inte skrivit det bättre själv... mamman är tålmodig och på ett fantastiskt gott humör, små plättar är det minsta hon vill ge sina små älsklingar idag.

2010-01-28 @ 20:04:54
fröken Elin:

Jag kom på en annan tävling! Ta den där hederliga "Gissa bajset". Eller är Mannen för blyg för det med?

2010-01-28 @ 20:50:30
marcela:

Ja idag är du nog riktigt go och glad...men blir det omelett då tror jag det är lite annorlunda. Såg Agges fantastiska autograf, jag är djupt imponerad. Paulina hon byter bara blöjor för fullt på sina dockor...redan fast i kvinnofällan, jag undrar varför. Kram

2010-01-28 @ 21:04:54
Åse:

Mätt som en plätt. Nöjd och belåten mamma med andra ord.

2010-01-29 @ 22:04:15
Helena m. 4:

Pyssligt, husligt fredagsmysigt humör utläser jag ur den där bilden.

Hoppas det stämmer - Gott ser det ut iallafall !

2010-01-29 @ 22:48:38
Herr Smokestoner:

Jag har en golf klubba som är som Idi Amin... Stor, Svart och opålitlig...

2010-01-30 @ 19:31:34

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.