Förspel

Kommentarer

fröken Elin:

Ni är inte sugna på en trekant? Nej, jag bara skoja, lika bra att förtydliga det, man vet aldrig vem som läser.

Har jag berättat att yngsta dottern en gång talade om för skolsköterskan, som föreläste om kostcirkeln, att föräldrarna Furman äter räkor när barnen gått och lagt sig?

2010-05-01 @ 18:42:34
furman:

Haha, klart hon gjorde med en förebrående ton lite sådär "det är synd om oss barn som aldrig får smaka räkor" Haha!

Det är slut nu tyvärr, annars hade du gärna fått vara med på en trekant! Men vi har en dunk rosé om du är törstig! :-)

2010-05-01 @ 19:18:34
Äjj-Käjj:

Men OJ! Det är är ju på riktigt!!

2010-05-01 @ 22:38:34
honsomförrkalladesigfrökenelin:

Jag var tvungen att lägga en kommentar med mitt nya alias.

Förresten, håller ni på än? Jäklar vilket långt förspel!

2010-05-04 @ 19:44:49

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.