Om att dela allt

Jag och Mannen har inga hemligheter för varandra. Vi ventilerar allt.

Jag är inne på toaletten. Mannen äter frukost.

-Det är så konstigt, sista tiden är mitt skit som skogssniglar?
-Jaha, men kan det inte va nåt du ätit då?
-Vad skulle det va?
-Ja typ den där köttgrytan du gjorde med rödkål i?
-Min "danska gryta"? Den som såg ut som bajs?
-Ja? Kan det inte va den?


-Mäh, på pappret nu vart det grönt, du vet som den metallicgröna lacken som Mercedes hade på 70-talet?!?
-Det var väl inte metallic på 70-talet?
-Nej.... men som den gröna då, fast med metallic i!
-Vad har du ätit egentligen?!?

Det är verkligen bra trevligt att dela allt med någon. Som tex. bajskulör. 

Nu finns det de som flyger i taket och upprört utbrister att detta inte är en 70-tals merca utan en från 80-talet, men det här var vad jag kunde hitta.


Kommentarer

Matilda:

sv: det har jag gjort, för inte allt för länge sen!

vet inte när.. men kolla bak i arkivet!

2010-05-20 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.