Uppdatering
Jag vet att jag suger som bloggare, och har gjort så sedan ganska långt tillbaka.

Man ska ju som riktig bloggare lägga in en bild på sin avföring en gång i timman och skriva "look what I did" men jag har fan inte energin.

Jag är också så jäkla rädd för moralkakor från folk som vet hur en kyrklig människa "ska bete sig" eftersom jag vet att en del konfirmander hittat hit och kanske deras föräldrar. Sanningen är ju den att jag är en vanlig människa, fast jag tror på en högre makt.

Men jag lever. Men det är nätt och jämnt. När man har en konfirmation framför sig så är det så tok-jävla-mycket att göra och tänka på.

Just nu vaknar jag svettig på mornarna och tror att min dröm varit sann.  - Att konfirmationen ska vara 15 mil norrut och att jag glömt att informera om det.

Lika skönt varje gång jag inser att det bara var en mardröm. Men alltså, annars så mår jag finemang!

Kommentarer

honsomförrkalladesigfrökenelin:

Fast då ska jag be att få tala om att Ödeshögs konfirmander har den bästa konfimandledaren man kan tänka sig. Så nu vet ni det, konfirmander och föräldrar.

En sån som gör konfirmationen till något meningsfullt och lärorikt.



Så strunta i moralkakor och håll dig till banankaka, det är du bäst på att baka, allt enligt yngsta dottern.

2010-05-04 @ 23:12:15
Markattan:

Fast jag är ju väldans tacksam om jag slipper de där bilderna du nämnde... Och jag är övetygad om att du har stenkoll, men jobbar säkert alldeles för mycket.



Ta det lugnt, andas och den här konfirmationen blir hur bra som helst.



Markattan

2010-05-05 @ 04:48:11
Ståhlmannen:

Jag håller med honsomförrkalladesigfrökenelin. Du är skitbra fast att du typ kissade på dig på genrepet... Nästan i allafall ;)

2010-05-05 @ 20:06:48
furman:

Å vad gullig du är Ståhlis! (Det här är alltså en av mina finfina konfirmander)

2010-05-06 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.