Ödeshög
Jag vet ju hur många ni är som så ofta undrat över min hemort. Det står ju i headern att detta är "Ödeshögs i särklass trevligaste blogg", och då har ni ju förstås blivit nyfikna. 

Så många gånger som ni skrivit "Snälla, berätta om Ödeshög, vad gör man där, var ligger det, hur ser samhället ut?!? Eller "Oh, Ödeshög låter som en så spännade ort, berätta!"

Jag har ju med min bloggtorka redan varit till en sån besvikelse att jag nu känner att det minsta jag kan göra är att bjuda er på det här uttömmande TV-reportaget. Varsågoda! 


Kommentarer

IronMan:

hehe. vet ju nästan mer än vad jag gör :P

2010-11-27 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.