Sparköp har gjort det igen!
Man kan alltid lita på Sparköpkatalogen! Här finns allt för dig som har dålig smak eller som gillar att köpa saker som ska vara ett hjälpmedel men som bara tar upp plats.

Det är tackvare Sparköp som avlidna pensionärers anhöriga får rensa lägenhet i dagar.




Det finns ett ord som passar alldeles utmärkt: "Tacky"


Mer yta, mer kaffeved!


Charmig var rätta ordet!


Å vilken avslappning det blir!


Får man bära en sån här hur som helst, eller räknas det som burka?


Hur ofta har man inte önskat sig en sån här?!?

Kommentarer

Åse:

Åhhhhhhhh en sååån viiiiill jag haaaaaaa...........

2010-11-26 @ 19:12:19
Herta:

Hahahah. Oj förlåt det kanske inte

passar sig att skratta i detta sammanhang när artikeln handlar om vad vi som anhöriga får ta tag i och vad som blir en börda för oss när de vi älskat mest lämnat oss. Som tur var fick jag aldrig det uppdraget att rensa ur sådant diverse nej man får väl av respekt inte säga skräp men kandske för mej oansenliga produkter. Åt dem hemföll de mina inte. Jag har frågat mej VEM det är som köper allt detta som dessa reklamutskick lockar med. I samma sammanhang kan nämnas dessa små postorderkataloger med blandad innehåll som med jämna mellanrum dyker ner i postlådan...

Vad skall vi med allt till?

2010-11-26 @ 22:12:15
Herta:

Adressen blev fel här ovan.

2010-11-26 @ 22:13:50

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.