Om god smak.
En gång sa min svärmor -"Vissa föds med god smak och andra inte. Jag har god smak och det rår jag inte för".

Det här är svärföräldrarnas säng som de äntligen burit ner i källaren. Nu fungerar den som gästsäng. Mörkröd plysch med inbyggd radio. Förut satt det även en vit telefon fastmonterad.


Varje gång jag vaknar upp i den tror jag att jag hamnat i en porrfilm från 1979. Men eftersom speglarna i taket fattas och så även jazzmusiken i bakgrunden så kommer jag snart till sans och kan pusta ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.