Goodbye!
Det sista jag vill utsätta er för är trista rapporter om hur duktig jag varit på löpbandet som jag numera lägger en stor del av min fritid på. Därför bloggar jag inte längre.
Tänk att man som 36-åring fortfarande kan hitta en ny sida hos sig själv som man inte trodde fanns.
Jag VAR ju den där bruden som stolt deklarerade att jag hellre låg på soffan med en chipspåse i famnen och en cigg i mungipan. Nu har jag upptäckt att jag också är den som älskar att springa och som njuter av att orka mer och mer för varje dag. Att hela jag blivit fastare på köpet är bara en bonus.
Vi får se om jag återkommer, men tillsvidare tar jag mig en lång bloggpaus. Tack alla ni som läst och kommenterat sedan 2007.

Kommentarer

Ting:

Men vaddå goodbye?

Vill du ha smisk på din muskulösa röv eller?

2012-03-21 @ 14:17:00
Den hemska tvillingen:

Hej hej! Lev väl!

2012-03-21 @ 22:57:50
Webbmastern:

Så... du gör mig arbetslös tillsvidare....

2012-03-23 @ 19:04:57
Marie:

Saknar dig redan! Hoppas du ångrar dig snart.

2012-03-24 @ 07:42:51
Tigerlilja:

Det var ju roligt för dig. Men lite själviskt mot oss andra. Hoppas verkligen du återkommer!

2012-03-25 @ 18:31:23
Erika, bloggläsare:

Jag saknar dej redan :-(

2012-03-28 @ 15:29:06

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.