Hej igen
Jag vet inte... men alltså ... jag känner ibland att jag saknar att sätta ord på mina tankar. Kanske jag börjar blogga igen. Det har gått 6 månader sedan sist jag skrev. Jag var ju så inne i mitt springande och ville absolut inte att bloggen skulle bli en tjatig träningsdagbok. Fortfarande springer jag och älskar det. Det har blivit ett gift, men ett bra gift. Jag har gått ner 10 kg och trivs mycket bättre med mig själv. (Nu var jag inte överviktig innan direkt, inte så folk vände sig om och stirrade, men jag vantrivdes.) Jag har fått så muskliga och fina ben att jag kan sitta och beundra dem långa stunder. Tills jag kommer på mig själv. Min inre röst säger att jag kommer drunkna i min egen spegelbild som han den där grekiska killen gjorde. Narcissus. Men jag tänker att det kan ju vara bra att gilla något hos sig själv. Som tex. ens ben.
 
 
 

Kommentarer

Jessica:

Det var ett riktigt bra beslut tycker :)..
Kraaam

2012-09-19 @ 17:46:11
Åse:

Inte en dag för tidigt att du börjar skriva igen. Tänk bara på vad du berövat oss andra medans du ränner på slätta ;)

2012-09-19 @ 19:12:49
Marie:

Som jag har väntat på och längtat efter detta !

2012-10-18 @ 18:46:11
Mandy:

Hur man än vrider och vänder på sig gällande sin blogg så faller man alltid tillbaka. Även om det så bara är en enstaka gång ytterst ibland.

2013-05-02 @ 14:39:12

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.