Den goda tålmodiga mamman del 4
Jag var på pysselafton i en blomsteraffär i går kväll, vi fick gå runt och plocka, plantera och pynta hur mycket vi ville. Det var som att släppa in ett gäng barn i en leksaksaffär, vi sprang runt med pinnar, krukor, kulor och guldigt krull (fick snabbt arbetsnamnet ängla-könshår.)
Här är mina alster och i mitt nästa liv ska jag bli florist, såvida jag inte får världens matteskalle för då siktar jag nog hellre på den väg som Bill Gates valde. Det gick ju bra för honom.






Observera kaffebönorna i krukorna! Gud, visst är jag väl duktig!?!

Kommentarer

Gustaf:

Snyggt!! Ger "vill ha"-vibbar, särskilt krukorna med det där diskreta mönstret på.

Jag tycker du ska satsa på både och. Florist med matte-gen. Det ger mest intäkter till firman ;-)

2008-12-16 @ 18:08:17
Äjj-Käjj:

Otroligt duktig! Den första med julfjädrarna var himla poppig!

2008-12-16 @ 21:34:30
Marie:

Julen varar än till påska..

Är det nå't modernt Ödeshögskt med röda påskfjädrar i julblommorna ?

Du vet ingen som hade alla papper klara för att söka till floristutbildning i Norrköping när hon gick ut 9:an 1985 men fegade ur och hamnade på 3-årig ekonomisk i Mjölby istället..... ?

2008-12-16 @ 22:45:50
fru furman:

1985....ja det kan bara vara du som är så gammal, hahahahahaaa!Men ett bra val antar jag, man kan ju plantera och fixa på sin fritid? Men man pysslar ju inte med ekonomi en ledig lördag precis.....

2008-12-16 @ 23:19:42

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.