Fru Furman, tuffast i Heda socken!
Äntligen hade vi bokat tid hos tatueraren... Jag hade tjejernas namn ingaddat sedan 2001 men inte pojkarnas namn, och det är ju orättvist! Den här tatueraren var dessutom inte en haschpåverkad österrikare med ett sunkigt ställe på Gran Canaria som den jag sist besökte... Så det bådade ju gott!


Men oj, han såg ju på pricken ut som min PAPPA!!!!


Fast MIN Pappa har ingen nosring, inga örhängen och inga tatueringar....och är ständigt borgerligt kortklippt.


Alla barn på min arm, äntligen... Det var inte helt lätt att få samman de två
gamla (haschgjorda) med två nya...


Och så Mannens namn, utifall jag skulle glömma vad han heter.....


Liten bit av skygg man. Men han är inte klar ännu, det blir en dag till hos Pappa.
Eller nej, jag menar farbror Tattoo.

Kommentarer

Äjj-Käjj:

Åååh, vad coolt!! Jag vill också! Utan hasch. Om det inte är jag själv som röker det medans de sticker nåln i mig...

2009-01-08 @ 22:34:27
Borgar-Pappa:

Pappa skulle aldrig låta skägget eller håret växa till

detta Hells-Angels lusfångare, men framför allt skulle han inte trycka upp ett par EPA-solglasögon i det flötiga håret...dessutom bär inte Pappa sådana armbandsur frivilligt! Så de´så...

2009-01-08 @ 22:46:27
fru furman:

nej, men man behöver inga droger, det är nästan skönt efter ett tag. (nu tänkte jag skriva en jämförelse, men jag står över att dra den, tills du kokar lakritskola i mitt kök....)

2009-01-08 @ 22:49:06
fru furman:

Borgar-Pappa, hej Pappa!!! Nej jag vet att du aldrig skulle göra det, det var varken Omega, Breitling eller Rolex han hade....Men han var nöjd med livet ändå!!! Vi kommer och äter mangoldpaj nån dag snart! Puss!

2009-01-08 @ 22:53:06
Gustaf:

Ååh, det blev snyggt med barnen!!

Och tycker din pappa verkar ha riktig KLASS. Ordning å reda på kropp å prylar. :-)

Därmed inte sagt att det inte är en bra karl som gaddar - han verkar kunna sitt hantverk!

Kul. Blir riktigt sugen, fast frågan är vad för motiv...

2009-01-08 @ 23:04:43
Anonym:

Jag förstår om du hade samma utryck på kortet som när du träffa tatueraren, de var väldigt lika!

Fin fina tatoos gillar speciellt dom på mannen,skulle jag med villa ha....

Får bara sätta igång och utöka la famila först...

2009-01-09 @ 00:08:00
marcela:

Jippi äntligen var det klart. Var det lika roligt som på Gran Canaria med alkohol i kroppen eller fick ni uthärda i kalla Sverige med andra substitut. Jätte fina blev de i alla fall. Nu blir jag riktigt sugen på att göra en till.

2009-01-11 @ 11:34:37
fru furman:

Marcela, det gick jättebra utan alkohol!!! Inte alls så ont som jag mindes, fast den här tatueraren hade handlaget till skillnad från österrikaren på Gran Canaria.....hehe!

2009-01-11 @ 19:01:41

Kommentera inlägget här:

Hörrni, skriv något klokt!


Namn:
Kryssa i här så kommer jag ihåg dig. Tror jag.

Mailadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Ibland kan tekniska omständigheter hos Blogg.se göra att din kommentar inte publiceras förrän efter några minuter, bara så du vet.